Letra

Paint the stars boys with cars letra

Canciones con paint the stars boys with cars letras todas las canciones de paint the stars boys with cars. Ve la lista de todas las canciones viejas y nuevas con letras de paint the stars boys with cars directas de nuestro buscador y escuchalas online.

Publicidad

21 Years - Tara Blaise Play

Paint the stars, boys with cars, Empty chairs, no one cares, You?re breathing free. Raise a glass to absent friends, Journey?s end For you. All the roses fall, All the trees no matter how tall Eventually. Yes my love, I?ll ...

Red Cup Hands Up Long Brown Hair - Boys Like Girls Play

Hey hey Woo She's full on cello Like a summer night's star She's the girl some'll date On the hood of her car She's a silver screen honey With a record band's song Get your heartbeat racing like a ticking time bomb She ...

Swangin - Chalie Boy & Tite Play

... , black with the lacquer top Paint sweating like it's hot, wheels refuse to stop Hoes love Chalie and Tite, like Brian McKnight 24's on the shine, looking larger than life We rap stars for real, with big cars and wheels ...

Publicidad

Comin' From The Lower Level - Chops Play

... boy kwa about to let you forget Don't hold ya breath This the whole enchilada My flow's hotta And blows spotsa (sssssss) Like soldiers lookin for osama Go harder to the paint of stained glass artists Lacin the chapel with ...

Chasing The Rain - Lil B Play

... and i'm know to rock shit Put my name on the paper, shit i'm finna eat meals Only nigga from the hood 16 with a deal And I still don't have car 'cuz I walk around the streets bitch Young Beezy B. yeah its Young Beezy ...

Walk Into The Sun - Organized Konfusion Play

... combinates people's numbers in sequence when play straight, but not in the leaders (Organized Konfusion) Hip-Hop pumps inside of Jeeps and cars It's daytime but we still peep stars Parties every night, we gotta move, we gotta go We ...

Anthem For The End Of The World - Pumpkinhead Play

... on frozen jewelry Hoes and jury payoffs, you're way off, die in your car While I ride Jimi Hendrix flyin guitar for the stars [Jean Grae:] Stars well we look to 'em distracted Probably piss poor and thinkin 'bout some ...

Ruff Ryders All Star Freestyle - Ruff Ryders Play

... gangster from movies I'm a rockstar, 5 star teles, running with gangsters andgroupies Come through and leave a voice sick 'Cause my S-type steers with a joystick I'm the heart in my era, listen, I lead an autistic life Paint pictures with my actions, ain't no margin ...

Publicidad

Ruff Ryders All-Star Freestyle - Ruff Ryders Play

... gangster from movies I'm a rockstar, 5 star teles, running with gangsters andgroupies Come through and leave a voice sick Cause my S-type steers with a joystick I'm the heart in my era Listen, I lead an autistic life Paint pictures with my actions, ain't no margin ...

I Miss My Homies - Silkk The Shocker Play

... see ya soon someday [Master P] I used to hang with my boy even slang with my boy Used to bang with my boy, goddam I miss my boy We started out youngstas in the park throwin birds In your hearse, damn it ...

This Is The Renaissance - Sparks Play

... a Renaissance This is the Renaissance This is the Renaissance What a Renaissance This is the Renaissance We can see the moon We can see the stars We can see the future and The freeways and electric cars And they might think ...

Road To The Riches - Stereo MCs Play

... for bottles of suicide Money, jewelry, livin like a star And I wasn't too far from a Jaguar car In a small-time casino, the town's Al Pacino For all of the girls, the pretty boy Valentino I shot up stores and I kicked down doors ...

Stars - Tech N9ne Play

... industry sandwhich come enjoy The flow with tech and the minasee damage gunnin boy ya know we shakin the Finicky planet we've landed [Chorus - Krizz Kaliko] We've landed, the stars have fallen from the heavens Your thoughts will ...

Publicidad

You Gotta Life - The Brotherhood Play

... he has ta', take a drink cause he parky, tellin' you your mummy just run off with a darkie. Took the car keys, left him there without his dinner, crying 'Oh' to his lord, while she's out ...

300 Bars & Runnin' - The Game Play

... two hundred, ***** this is more than music Even Dre knew it, that boy hot like summer Both feet in the dirt, 300 Bars and Runnin And I beef with any *****, say my name muthaf**k I'm gunnin' You can put it on skee ...

The Ambitions Are - The Golden Palominos Play

... paint is making you faint in your pale pale shirt stolen from uptown stores Watch the girls in the twin sweater sets smoke, cough, throw up Teeth-scraped knuckles are a tell-tale sign Get in the car Get in the ...

One Sixteen (The Movement Remix) - Trip Lee Play

... come and cover the city with the hope Got me singin' like Figaro Figaro, thinkin' 'bout the Son of blood spillin' like woah Give it up like a finger roll finger roll, high up and they painting the face like woah ...

All A's - Goodie Mob Play

... em slide like some finger lickin chicken, bout to start clickin Hoe better know who the true G's are, I'm the star, brand new car Dope ki lyrical cascade height, SWATS type, mic soldier Blowin composer, chief of that doja, ...

Publicidad

Road To The Riches - Kool G Rap & DJ Polo Play

... for bottles of suicide Money, jewelry, livin like a star And I wasn't too far from a Jaguar car In a small-time casino, the town's Al Pacino For all of the girls, the pretty boy Valentino I shot up stores and I kicked down doors ...

OOH WEE - Spm

... Wee We gonna get throwed and blowed Ooh Wee Paint the town like Michealangelo Ooh Wee [Chorus 3] [SPM] Daddy bought a brand new car Ooh Wee Now mamma get to shine like a star Ooh Wee Daddy gonna ball till he fall ...

OOH WEE - Spm

... Wee We gonna get throwed and blowed Ooh Wee Paint the town like Michealangelo Ooh Wee [Chorus 3] [SPM] Daddy bought a brand new car Ooh Wee Now mamma get to shine like a star Ooh Wee Daddy gonna ball till he fall ...

OOH WEE - Spm

... Wee We gonna get throwed and blowed Ooh Wee Paint the town like Michealangelo Ooh Wee [Chorus 3] [SPM] Daddy bought a brand new car Ooh Wee Now mamma get to shine like a star Ooh Wee Daddy gonna ball till he fall ...

OOH WEE - Spm Play

... Wee We gonna get throwed and blowed Ooh Wee Paint the town like Michealangelo Ooh Wee [Chorus 3] [SPM] Daddy bought a brand new car Ooh Wee Now mamma get to shine like a star Ooh Wee Daddy gonna ball till he fall ...

Publicidad

INTERNATIONAL PLAYERS - U.G.K. Play

... ', my nigga Polo horses on my bed - fuck Hilfiger I'm Pimp C, bitch, in the ghetto I'm a star I made this for the niggas tryin' ta chop in they cars...cars...cars.. Chorus: (Pimp C) Could I, Would I, Should I break 'em? Uh...I wanna chop blades Could ...

Shine Blockas (Remix) - Big Boi Play

... to dodge them laws in them stolen cars Now I'm Escalade, sitting high with the stars Took a shine like a star, now my head is in the clouds And I'm papered, so I'm right back on the line Project Pat, my dog, and I'm leading ...

Dippin In Da Lac - Big Tuck

... gold up (Paul Wall:) Pull up to the club, bout twelve cars deep All dripping candy paint, with some glassy ass feet I keep the trunk waving, and that dro stay blazing With the nine tucked tightly, at them haters misbehaving ...

Badge On My Neck - Boss Hogg Outlawz Play

... star Fly cat, you can find me where that sky at G-4 leering through kush clouds, I'm on a fire sack Money talk, I'm all ears for the convo I got the coke but not the one, come with your combo I'm so dope boy fresh ...

New Wave - Common Play

... for a black god Where people fix cars and clap hard and look to the stars for rap jobs I walk through the black fog with reflectors on my boots smelling war near, I'm connected with the troops that master anger and ain ...

Publicidad

Bitch Im Mack Maine - Lil Wayne Play

... :] I'm Mack Maine, hey Hey, to a man with a hoe with some pop trunk I fuck over you like I'm sexin' on the top bunk I make alot of noise, boy, like a cop car The whip got the dicks out like a pop bra And you ...

Lil' Keke & Slim Thug:Dirty - Lil' Keke Play

... , feddy and chips or new cars H-Town Texas, we born to be stars A mastermind, I get paid and live splendid Platinum in the ghetto, you a hundred independent I'm a young G, and ain't no playing with me Cause I multiply the game, got a balling degree ...

Candy - Little Brother Play

... cup links, the boy don't fuck around The game is in trouble now, cause we on dancefloor doin the two-step and people starts to applaud (*imitation cheering*) For Mr., and Mrs. Tiggalo they Dancin With the Stars Dead broke ...

I Miss My Homies - Master P Play

... see ya soon someday [Master P] I used to hang with my boy even slang with my boy Used to bang with my boy, goddam I miss my boy We started out youngstas in the park throwin birds In your hearse, damn it ...

My 64 - Mike Jones Play

... low lows Touchdown to L-A-X and I don't need no car, Robbie Chino pick me up with the bud and the bar In the hood I'm-a star, so to the hood i'm-a go with mike Jones and Snoop Dogg and they already know. Then ...

Publicidad

Do Ya Thang - P$C

... (do ya thang) A James Bond car Drizzled as a porn star the spring refer's green, so my Cutlass is a orange car. [MacBoney] I got a curly haired, dirty red broad, eatin lemon heads Leanin in the Lincoln with a pump by her left leg ...

They Don't Know - Paul Wall Play

... screens fall I'm packin' a tool I'm texas raised, texas made We grind daily no minimum wage I represent the home of candy cars Screw music and purple bar Trunk bangin', fifth hangin' 84's and vogue swangin' Belt-buckles ...

I Miss My Homies - Pimp C Play

... see ya soon someday [Master P] I used to hang with my boy even slang with my boy Used to bang with my boy, goddam I miss my boy We started out youngstas in the park throwin birds In your hearse, damn it ...

Pop Star (Stuck On Yourself) - Poor Princess Leia Play

... 's a bad thing What do they mean? I'm not a slut Just because everything can be seen! With all my money I bought a cute car I'm popular and pretty...I'm a real star (yeah right!!) And I don't like those differant types Those punk rock girls just aren ...

La La La - Pretty Ricky Play

... we get them bricks (the south) and we drop them hits (the south) and ride on 26's (the south) (X2) (CHORUS) Spectacular: Da baby boy of da clique sexy Spec I got the force ones with the glitter on my check ...

Publicidad

La La La La - Pretty Ricky Play

... get them bricks (the south) we drop them hits (the south) and ride on 26's (the south) (X2) CHORUS baby boy in the clicks say she sweat, i got the foce ones with the glitter on the check and when i think ...

U Know Where I'm At Boy - Project Pat Play

... mo Frayser when Im mobbin in my draws with a tone Nigga Im mo Frayser gotta thirty in me cap in the car Nigga Im mo Frayser hoe a ???? but she think she a star Nigga Im mo Frayser got my pure rapped ...

Nuevas letras