Letra

Letra You're Everything por Bun B letra

Ver la letra You're Everything por Bun B Escucha You're Everything gratis online. Las mejores canciones de Bun B. Explorar canciones parecidas a You're Everything usando nuestro motor de búsqueda.

Publicidad

[Bun B:] Man f'real I love bein' from this Dirty South mayne It made me the G I am today, made me the hustler I am today The grinder, the baller; the gangsta I am today mayne Lot of people got opinions & issues & problems with What they see comin' from the South & who doin' what in the South mayne But I'm a tell you like this, fuck you dawg~. This the South nigga We gon' be here, we been here & ain't goin' no muthafuckin' where Take it how you like it, hate it or love it hoe! [Bun B:] It's that candy paint, 84's, belts & buckles, chrome & grill Leather seats, stitch & tuck, TV screens & wooden wheels Suede roof, neon lights, whole tire swang & bang Tops drop, blades chop, 5th wheel just hangin' mayne White T's, fitted hats, Jordan's or the Dicky's (Dicky's)

Publicidad

That Swisher sweet, cigarillos filled up with the sticky (sticky) The 15's bam'n & the bass kick kickin' Cadillac door's slammin' on them po' po's tippin' We ain't trippin' just flippin' these haters dip when they see us (dip when they see us) 'Cause they could never beat us best us or be us I'm a G that's a genius, best to just respect my thuggin' mayne It's the South, ain't nothin' above it & that's why I love it mayne! For real. [Chorus: Jodeci samples] You're Everything I knew. Ohh yeah. Do what you want me to. I will do anything. Get on my knees for you. Ohh baby. What else is there to do? I don't know, I don't know, but I'll cry.

Publicidad

[Rick Ro$$ talking over Chorus second half] Yeah, keepin' it Trilla baby; Texas, P.A. to H-Town 3-oh-5 to Mi-Yayo... you know what it is. [Rick Ro$$:] Pray at night when you sellin' white, got 1 ki' tryin' to sell it twice Yellow stones all in my shit, yellow bones all on my dick Honeycomb I call my crib, money long that's on my kids R.I.P. to my Uncle Chad, UGK you can't fuck wit that Niggas fake, they hate candy paint & all the paper that your partner make Shakin' dice like a face of life, champagne just ain't tastin' right Haterade they Gatorade, look at these seats they gator made Friend or foe niggas never know (know) never know when you fin' to blow. [David Banner:]

Publicidad

Dude scrapin' the curb, dippin' sippin' some syrup Fingers blistered twisted Swishers, Pimp died & it hurt But I handle my issue, I got several pistols That won't whistle, missiles knockin' gristle from fatty tissue Mississippi's my home 'til I'm die & I'm gone I know I put it on my back, held that bitch up alone With no label b-backin' pride split into fractions I hit the ocean on Peggy bustin' back at the crackin' And y'all scared. (y'all scared) [Chorus: Jodeci samples] You're Everything I knew. Ohh yeah. Do what you want me to. I will do anything. Get on my knees for you. Ohh baby. What else is there to do? I don't know, I don't know, but I'll cry.

Publicidad

[8Ball:] Let's talk about Pimp C, Bun B, 8Ball, MJG Big Boi, Dre 3000, Scarface, Willie D. T.I.P. Young Jeezy, Birdman, Lil' Weezy Trick Daddy, Young Buck, SoSoDef, Jermaine Depri J. Prince, Rap-A-Lot, Juicy J, DJ Paul Slim Thug, Lil' Keke, Chamillionare, Paul Wall We all different but we all rep the same thing God first, family then money in the South mayne. [MJG:] They call me PIMP TYTE! MJG The Dirty South is everything I want Everything I need everything I'm longin' for

Publicidad

When I'm outta town gotta get home, just for Everything that I been raised to love, the wisdom my grandmama gave to us Racial profilin' police harassment regular days to us You say door, we say do'; you say 4, we say fo' You say whore, we say hoe; you want more, but we want mo'. What else is there left for me to do? This the dedication from me to you The South, I know you gonna see, me through So until I die I wanna be, wit you You're Everything. [Chorus: Jodeci samples] You're Everything I knew. Ohh yeah. Do what you want me to. I will do anything. Get on my knees for you. Ohh baby. What else is there to do? I don't know, I don't know, but I'll cry.

Ver el videoclip con la letra You're Everything por Bun B gratis online en alta calidad.. Escucha You're Everything gratis online. Las mejores canciones de Bun B. Explorar canciones parecidas a You're Everything usando nuestro motor de búsqueda.

Publicidad
Espera un momento mientras cargamos el video.
Publicidad

Nuevas letras