Letra

Stop chasing all the city lights letra

Canciones con stop chasing all the city lights por letras todas las canciones de stop chasing all the city lights. Ve la lista de todas las canciones viejas y nuevas con letras de stop chasing all the city lights directas de nuestro buscador y escuchalas online.

Publicidad

City Of The Snares - Light This City Play

... what happens when we stop running I can't be too panicked to protect Tell me, when we opened your eyes Did we kill you or save your life I thought we'd never break away From the city of the snares Always fighting ...

Rainy Days In The Big City - The Faulty Play

... in this filth does it ever go away? does it ever stop chasing? the cd never stops the radio frequencies and days go by as we live like the games that we play and this war that binds us to ...

The Celluloid Road - The Tangent Play

... eternal yellow line We're on the Road again! We're on the Road. And I'm half hoping some guy in a truck Is gonna chase me through the landscape (be just my luck) I wanna stop at diners where they spit on ...

Publicidad

ONE WAY - The Levellers Play

... to chase and all my friends and all their jobs and all the bloody waste Chorus I grew up, learned to love and laugh circled a's on the underpass but the noise we thought would never stop died a death as the punks ...

Ladyland Blues - Magenta Play

... the city lights Watch the sunlight fade See my day by night The sounds they spin my head Look around Look around Never stop, have my time to live Always try to give Get the feeling that I belong See the ...

Shadow Of The Lake - Mystery Play

... it nurtures Too strong to stop himself He sees the meaning in the song He starts to fly or that is how it seems How he wants to be in the limelight Like all the heroes in his dreams If ...

Keep It Coming - R. City Play

... Chorus Might run but you won't get far Turn the lights so we can play in the dark girl If you let me I'm gonna get you what you want See all this loving I'm gonna get it to you It's on ...

Take Me Back - Riot Play

Remember the city lights With friends by our side Running streets wild Chasing down all our dreams Our fears cast aside Laughing, rocking Drinking, fighting We felt so alive The air electric There was no stopping Young hearts filled with ...

Publicidad

The Masters Are Back (Non-Prophets) - Sage Francis Play

... ...but we ain't advanced Enough to change the posture of our ape stance? They've got the key to the city but they prefer the break-in entry. Duck and weave, I'm shedding light in their shadow box to make it ...

Chances - The Material Play

... it's real, yeah! I feel in alive, here on the phone drive The cities and states So bring on the late nights I know this will be worth it all one day Stop lights and crossroads, Goodbye through windows and prison remain ...

Down With US - The S.T.O.P. Movement Play

... , chained and enslave us We might gang bang but y'all the real fuckin gangstas Hanged us and raped us and chased us and maced us So I don't give a mad fuck if the shit flame up We ain't benefitin', win, lose ...

City Of Dope - Too $hort

... keys, making G's And all the girls say "Won't you please Take me" In the City of Dope See I'm hard as hell, no ghetto tale You play a gun, but the game is real You want to stop my money, how? You ...

Trade It All (Remix) - Fabolous Play

... cause id give all the cash in, all of the Sean John fashion im already flashing perhaps when you figure out, exactly what diddy bout if we could take this whole city out now who gonna stop us, who gonna ...

Publicidad

Cities In Wonder - Future Feats Play

... ? Only tonight when the sun sets I?m making thunder for cities in wonder Now I can?t escape these golden skies that I?m under The bright lights are beaming, the buildings are leaning And all through the streets I can hear the people screaming Yeah ...

6 'n The Mornin' - Ice-T Play

... quit Called us all punk pussies said we all weren't shit As we walked over to here hoe continued to speak So we beat the bitch down in the god damn street But just livin' in the city a serious task ...

The Autograph - J. Cole Play

They say anythings possible You gotta dream like you never seen obstacles Chasing obscene profits so we ain't stopping for the red lights Look in my rear view all I see is niggas headlights Catch me if you can hoe They ...

South Of The South - David Dondero

... south My and my old lover Terry South of the south We were practically married So I jumped my pogo stick All the way to Ybor City Where they burned up a couple blocks, And to me seemed like a pity That was ...

One Way - Levellers Play

... to chase And all my friends and all their jobs And all the bloody waste CHORUS I grew up, learned to love and laugh Circled A's on the underpass But the noise we thought would never stop Died a death as the punks ...

Publicidad

Celebrity - Lloyd Banks Play

... tough That inner city grammer Step your jewels up, they bruised up I'll sparkle for the camera Harsh reality's what (?) holding them back from opening Verbal attack all over these n-ggas, push the herd to the back I'm the kind that ...

Phantasy - Mad Happy Play

... Aphrodite, Yemaya, Don Quixote, Amen Ra Headed toward the Emerald City Packed inside a fire engine Someone turns around says Don't let me forget to mention I saw the light, I saw the light No more darkness, no more night We take flight ...

Take A Chance - Material Play

... real Yeah I'm feeling alive Here on this long drive through cities and states So bring on the late nights I know this will be worth it all one day Stop lights and crossroads Goodbyes through windows to friends that we've ...

Cpt Mf'z - MC Eiht

... in high school You represent the hood, Always the first rule I been all around the globe Hop doggin for the hub like my name was kobe Sirens, Flashlights, stroll lights One-time, They never stop at a gunfight 2 compton motherfuckers [Chorus ...

18 Months Continuous Mix: Bounce/Bounce - Nicky Romero Play

... pulled apart And we all do it all 'cause it stole our hearts Gonna light up the skies, so ignore the stars And we all do it all 'cause it stole our hearts Standing in the light till it's over ...

Publicidad

10 B. 3 - O.G. Style Play

... for the big chase Over the loudspeaker they shouted red alert The deputies were goin bezerk Out of the elevators we crept out Honey Bun and Vincent fired as we stepped out A lady deputy spotted us and she yelled, "Stop ...

Dead Here Anyway - Red Wanting Blue Play

... stops shining our way We better turn and run 'Cause we're dead and gone We're dead here anyway Dead here anyway Oh, Kings and queers and souvenirs of city life The skyline resembles chandeliers and colored Christmas lights ...

Hey Bobby - Sage Francis Play

... ...but we ain't advanced Enough to change the posture of our ape stance? They've got the key to the city but they prefer the break-in entry. Duck and weave, I'm shedding light in their shadow box to make it ...

Yesterday, Tomorrow And In Between - Simon Joyner Play

... see him again All the paralyzed poets grieve with all the ink their hearts bleed Whenever they encounter a tragedy They rage against the dying of the light pound their livers all night And all for humanity While the clowns put ...

Tape Deck - Sims Play

... don't think you're good that's all (I crank the mix tape and wait for the break) (Minneapolis) [x4] I crank the mix tape and wait for the break Just to drown out in the city of lakes I don't wanna be apart ...

Publicidad

How To Make It Through Hysteria - Skyzoo Play

... amongst saving it Picturing tomorrow is pro'lly gon' make today the end Beat tapes blur out the blue and all the chase in them Lights out the window, the awakening I'm feeling like I made it though and if I made it ...

Bitch Sickness - Tech N9ne Play

... beginning I only been it for winning Through every inning Till the ending chase g's these pretty women Are just here to make my ride a full course with all the trimmings Women in my water tank and drinkin henn and lemon Its ...

No Love From Oakland - Too $hort Play

... to get short dog all the time I take what I want, you can keep the rest You gets no love from east oakland, bitch That's the place I call home Where the oakland city players roam Game don't stop, listen to me ...

Oasis - Ugly Duckling Play

... Gary Richards, he's out of this world And the group Ugly Duckling, we're out! [Outro] And as they warned, a summer night on a hilltop Far from the bright lights of the city A group of beginner students in astronomy Gazes up ...

Friends Of Mr. Cairo - Vangelis Play

... sister didn't really live at all-confusion-he dead His chase led to the Fatman, to face the friends of Mr. Cairo [movie like speech:] Woman: Hey, there's a really terrific dress shop. Can we stop this raid while I buy a new ...

Publicidad

Inner City Shyste - Vell Bakardy

... like me The Inner City Shyste [Verse 2] He's feeling good, he got his grub on Boy he's feeling good, he's ready to get his club on Stopped at Kamikaze's Parking lot full of bodies Brand New faces All types of ...

Weak Spot - Wu-Tang Clan Play

... hooded, moving through the city Like you Batman, still you so pussy, like Catwoman Don't bother the Legion, more squeezing, more reason To light a new block up, cause me to cement shit Powerful block shoppers and all niggas getting that ...

My Life - Z-Ro Play

... a fo' And even though you had a nigga, you said I could spend the night But out of respect for both of y'all, I chose to kick it under the street light Hell yeah I was attracted to ya baby, and you know that ...

My Story - Z-Ro Play

... a fo' And even though you had a nigga, you said I could spend the night But out of respect for both of y'all, I chose to kick it under the street light Hell yeah I was attracted to ya baby, and you know that ...

Ballin' Chains - DJ Maj Play

... ball and chains Turn me up a little louder Sound man come light up the sound board Jah people let me hear you holla Yell redemption for all the people Now I'm just a simple man with various limitations Looking for truth in ...

Publicidad

Topless - Dr. Dre Play

... . Again I say it's neva gone stop. Face it you'll neva be greater than the Doc. Ask Pac. [Chorus]: Cause ladies when I shine. Nigga wish quick. No startin I'm the shootin kind. Front page all the time. You boys think sick ...

AM 2 PM - Drake Play

... and White Haven, an back up north to Montreal I ain't ashamed, my city ain't on the map [?] Light that fire, realize they ain't born to rap [?] Pass the torch and sell they soul [?] Maybe they can bring they career back ...

Nuevas letras