Letra

Waiting for you to come back home lyrics letra

Canciones con waiting for you to come back home lyrics letras todas las canciones de waiting for you to come back home lyrics. Ve la lista de todas las canciones viejas y nuevas con letras de waiting for you to come back home lyrics directas de nuestro buscador y escuchalas online.

Publicidad

Welcome Home - Agressor Play

... and the teapot that missy found Let me help you out of the chair grandma There's someone waiting for you, now come along Missy and mother, they are dying to meet you How strange, she spoken no word I wonder grandma ...

I CAN'T WAIT FOREVER - Pierre Bouvier Play

... I leave my heart turns gray And I wanna come back home to see your face And I?Cuz I just can?t take it [I Can Wait Forever lyrics on http://www.metrolyrics.com] Another day without you with me Is like a blade that cuts ...

The Child Of Volcano - Ahoora

... mountain is angry Fiery stones, filling the hole This is the last chance, waiting for me To get back to my home People will die, drought will come Mother is coming, like the eyes What should I do? Who should I run ...

Publicidad

Ducktales: The Amazon With Lyrics - Brentalfloss Play

... 're too old for this Hey, come back here! Blood diamonds do not make you a forest ranger (Woo-ooh) Those bugs and snakes you're murdering, they're endangered You're a threat to this fragile ecosystem, go home! (All alone ...

Braid My Hair - MC Mario Play

... talkin' In my ear Tell me what I wanna hear I swear (I swear) I can't wait for you to... Chorus: Braid my hair Come on and braid my hair Back in my hood Feelin' good No worries or no cares Baby use your ...

Act Like You Know - Pete Rock & C.L. Smooth Play

... Gemini, soul into it Beat to my feet is a lock like concrete Hard for the street, decipher never incomplete A clean editorial, rather historical Affordable, recordable, nifty like a portable Mecca is the syndrome, when I come back home Boogie on a baritone, listen ...

Unicorn:When The World Came Watching - Unicorn (SE) Play

... home has gone away. The oak in tears will drown, what more is there to say? Alone I'm standing tall. My back is straight but why? I am waiting for you to fall but inside I wanna cry, cry for you. Crying for ...

MONKEY BUSINESS (FULL LYRICS AND INEDTS SONGS) - Black Eyed Peas Play

... ; Q-Tip) Question For The Ages? What?s Going On With My Back Pages? Rappers Wanna Be Down, But Listen Listen You Got To Feel It Within Your Body And You Spirit When You Listen To The Rhythm [Come On] It?s The ...

Publicidad

MEET ME ON THE EQUINOX-DEATH CAB FOR CUTIE - Twilight Play

... sides of my face I need the comfort of your wisdom I?m coming home to your embrace If by chance I pass before you Don?t discount my gratitude You?re responsible for me here And of course my attitude Raise the roof Light ...

Boom Bye Bye - Aesop Rock

... front, and got hit in the back Thought it couldn't happen, just cuz you was strappin Bullets hit the wind, and descend to detonate, target chest plate Blow up the earthquake, can't wait to demonstrate The force of the one ...

Fire - Big Pokey Play

... ] On the block pack a gat, watch your back boy Cause you know that's hot, and them haters Do your thang and come on home, cause you know That I'm waiting, with that fire [Lyrical 187] 5 in the morning, ain't no yawning ...

502 Come Up - Bryson Tiller Play

... Getting books with my niggas How the fuck can people back home say I shook on my niggas Your two cents ain't working for me All you niggas sound commercial to me, man I don't like commercial niggas Please shut the fuck ...

Boom Bye Bye - Buckshot Play

... front, and got hit in the back Thought it couldn't happen, just 'cause you was strappin Bullets hit the wind, and descend to detonate, target chest plate Blow up the earthquake, can't wait to demonstrate The force of the one ...

Publicidad

Last Look - Chicosci Play

... in state I'll watch you go A love in wait I'll watch you go I'll watch you go I'll watch you go Can I be a little selfish? And swear I'll come back home to you Let's pray for the violence, 3:47 It ...

Bloodspill - Crimzon Ink Play

... total size I'm socialtized I've always lived a hopeful lie so [?] you're vocals lie I hear your mam making very bold statements [?] that I've never touched a road pavement Waiting for a record deal to telephone through Thirsty like a junkie in a methadone room Until ...

Keep Floatin - Mac Miller Play

... smoke we got words high we wrote in the song Girl i try to come to make you smile I'm gone so will you wait a while As soon as i come home we can smoke and then we stay a while Some people hate ...

Small Talk (Clean) - Obscure Disorder

... , we make moves like Bobby Fisher All over the map, bumrushing cats like the militia Coming back home, we're analyzed and scrutinized Trying to make a name, cutting us off like we were circumsized Peeps are respected in the words ...

Supper's Ready - ReGenesis Play

... . Can't you feel our souls ignite Shedding ever changing colours, In the darkness of the fading night, Like the river joins the ocean, As the germ in a seed grows We have finally been freed to get back home. There's an ...

Publicidad

Buckets Of Silence - Sage Francis Play

... never sleep, creating memories to remember and then I forget to eat. Went to the street you used to live on, staring at the bedroom window of your old home with puppy eyes...waiting for God to throw me a bone. I'd settle ...

Pitchers Of Silence - Sage Francis Play

... never sleep, creating memories to remember and then i forget to eat. went to the street you used to live on, staring at the bedroom window of your old home with puppy eyes...waiting for god to throw me a bone. i'd settle ...

Supper's Ready - Steve Hackett Play

... ) Can't you feel our souls ignite Shedding ever changing colours, in the darkness of the Fading night, Like the river joins the ocean, as the germ in a seed grows We have finally been freed to get back home. There's an ...

On My Way - The Cat Empire Play

... , onward and Well I love you like a raging storm And I miss you like I'm coming home And I hold you like a fading song You send me high, high, higher . . . until I'm Falling? X2 O Listen O Digit Purchase MP3 * Only Light O Lyrics All along the street ...

Going Home - Dafne Play

... tired to see the world I'm coming home, my love. The past has been so cold But you will turn my "temperatures" on?. Oh?. Just ten minutes? An' I will be back home? I'm going home Escaping from changes I'm reaching up for the ...

Publicidad

Wicked Rappers Delight - Esham

... shit its time to get high Bump your fuckin shit up for somthin wicked shit by Detroits legendary demon lopatara Staring you right back through your eyes in the mirror Blowing out your brains spontaneous combustion Lyrics like a barrel in ...

Boof Baf - Fugees Play

... you gonna tell the real I bust from these fo' knees Cause he sees everyone with a deal with a record company They go home, they write a rhyme, they think they ready to battle better Some write forward, some write backward I wait for ...

Supper's Ready - Genesis Play

... ) Can't you feel our souls ignite Shedding ever changing colours In the darkness of the fading night Like the river joins the ocean As the germ in a seed grows We've finally been freed to get back home There's an ...

Take A Look (At Yourself) - Guru Play

... stop waitin, for things to come to you That's for chumps (that's right) I know what you oughta do [Chorus] [Guru] Yeah I wanna give a big big shout out To the Dirty Rotten Scoundrels and the Group Home To my man Premier ...

Ian Thomas:Haterz (English Version) - Ian Thomas (BE) Play

... words cause me pain Everyday the same spit for seeing me coming back Clear enough ... Your hate ... .. but only While I'm making dollars, like Bill Gates with Mac Melodi Hey you baby, come to me, don't ... the hate I'm a lady sweetheart, no ...

Publicidad

Wicked Rappers Delight - Insane Clown Posse Play

... at you right back with your eyes in the mirror Blowin' out your brain spontaneous combustion Lyrics like a mural in each ear and I'm bustin' Fire breathing wicked shit and meltin' microphones Blowin' speakers into flames setting fire to your home ...

Don't Play - J-Live Play

... she won't even debate Call her back next night and she just can't wait Peep the former home alone now he feel irate Trying to front upon the style that the Live create You hear the same word twice and ...

Chateau Motel - Jeremy Buck And The Bang Play

Lyrics by Jeremy Buck At the Chateau Motel, You were on my mind I thought about you everyday, waiting 'til I could come home At the Chateau Motel, you were on my mind And I could not wait to get back home and ...

Perpetual Ascension - K-Rino Play

... with a plate full of lyrics till they were grateful You didn't see me at all in March cause I was waiting for you in April Presided over a council of writers like the Presidium Commissioned by God to interpret alien idioms Samples ...

GETTO STAR - Fatal Hussein Play

... municipal [tame one] Niggaz get played off to the left like they was southpaws Toss you to the outlawz, then let them shoot it out For what you clock for -- got more than you expected When i inject correct shit, it ...

Publicidad

Jam Packed - Abstract Rude

... it's held I'm bridging the classes gap, lyrical wealth The stage, to blaze it, that's my purpose on They gather like a Rome circus act, earth is home Left, left Right, right Front, front Back, back Top, top Bottom, bottom This jam ...

Liverpool - Akira The Don Play

... Riley", but they didn't believe it Drove me back to the station where I played to Jesus And for a few hours, impatiently I waited For my folks to drive from Anglesey to Liverpool to strangle me I was as scared as I'd ever been ...

Mood Swing - Asheru Play

... we gotta leave, she asked if she can come again (come again) I had to meet Asheru at the studio I'm runnin late, you know I hate to make a nigga wait but damn baby "You look good in the summer time Gimme some ...

Lyrictricity - Athletic Mic League Play

... come strong or don't come at all Model is your downfall; I don't got time to rhyme with clowns y'all Originate lyrics to poetry Fitting my victims are forced to listen to the sounds I might kick into speaker currents to homes ...

Pickin' Up Chicks - Bad Catholic Schoolgirls Play

... ' I'm gonna go home and beat off if I get slapped once more AG: i don't play pool, but i'll put my balls on your rack you're like a fuckin' whale, but i could go for a hump back everything I wanna do to you I learned ...

Publicidad

Loud Noises - Bad Meets Evil Play

... I?m on fire yeah and I?m every bitch?s dream One, two I?m coming for you, I?m a big old nightmare Nigga this the slaughter stepping up I?ll pretty much slap your ass and tell you to shut the fuck up After that I?ll slap your ...

Gonna Getch Ya - Bebe Rexha Play

... ya!. Oh? (In a lyrical manner) Come on boy cause your just so hot and so is your drop and I really wanna touch that spot. And when you see me on mtv this song is dedicated for you baby? Cause your ...

Nuevas letras